Rejestracja wyborcy niezameldowanego – krok po kroku1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
http://piaseczno.eu/index.php?app=docs& ... &iid=150172. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami zanieść do pokoju 22 w Urzędzie Miasta i Gminy przy ul. Kościuszki. Można też wniosek ten wypełnić na miejscu.
3. Odbierz decyzję lub poproś o jej przysłanie. Na wydanie decyzji czeka się ok. 3 dni., zatem lepiej podjąć kroki przed 11 listopada.
Wymagane dokumenty:1. Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców.
2. Kserokopia ważnego dokumentu stwierdzającego tożsamość.
3. Pisemna deklaracja, w której wnioskodawca podaje swoje imiona, nazwisko, obywatelstwo i adres stałego zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.- do wypełnienie na miejscu
4. Dokument tożsamości: dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu).
5. Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt tymczasowy w okręgu , w którym chcę głosować lub w braku tymczasowego zameldowania kserokopię umowy najmu domu, lokalu czy nawet pokoju lub nawet bez umowy najmu kopia jakiegokolwiek dokumentu zaadresowanego do siebie pod adres pod którym chcemy się w pisać w rejestrze wyborców stwierdzającego nasz związek z tym miejscem np. rachunek za Gaz , Energię Elektryczną , wodę , faktura od administratora, spółdzielni mieszkaniowej. Itp.
W/w dokumenty składają osoby stale zamieszkałe na obszarze Piaseczna nie posiadające zameldowania na pobyt stały, osoby nigdzie nie zamieszkałe przebywające na obszarze Piaseczna , osoby stale zamieszkałe na obszarze Piaseczna pod innym adresem niż adres ich stałego zameldowania, obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej nie będący obywatelami polskimi, stale zamieszkujący na terenie Piaseczna