Witaj Sąsiedzie,
W poniedziałek 23 lipca 207 r. zwrócę się do Pana Burmistrza i Rady Miejskiej Piaseczna z wnioskiem o przystąpienie do rozmów z Urzędem Skarbowym w Piasecznie, mających na celu umieszczenie w budynku Urzędu Miasta urządzenia zwanego „SKARBOMATEM” lub „URZęDOMATEM” umożliwiającego automatyczne składanie deklaracji podatkowych. Ustawienie takiego urządzenia wpłynie na zwiększenie funkcjonalności budynku Urzędu Miasta dla mieszkańców.
GovPoint - URZęDOMAT jest stworzony w oparciu o inteligentne systemy multimedialne o rozszerzonej funkcjonalności. GovPoint jest jedynym urządzeniem udostępniającym informacje, który odbiera od Klienta dokumenty, dając mu w zamian wiarygodne potwierdzenie złożenia dokumentu(ów). Jest neutralnym punktem idealnie umożliwiającym współpracę Instytucji z Klientem.
Urządzenie to łączy w sobie szybkość obsługi z profesjonalizmem. Działa ono w oparciu o system informatyczny, który zarządza treścią pokazywaną na ekranie oraz steruje urządzeniami będącymi wyposażeniem GovPoint (system przyjmujący dokumenty - urządzenie mechaniczne, drukarki, kamery i inne).
W skład GovPoint wchodzą:
-dedykowana obudowa
-komputer obsługujący urządzenia i system dotykowy
-oprogramowanie zarządzające
-moduł przyjmujący dokumenty
-pojemnik na dokumenty
-drukarka laserowa, drukująca na papierze w formacie A4
potwierdzenia wpływu dokumentów oraz inne informacje
-osprzęt zasilająco – klimatyzujący.
Czas oczekiwania na urządzenie wynosi 6 – 8 tygodni, a koszt zakupu to około 20 tyś. złotych. Jak wiadomo, mieszkańcy Piaseczna muszą jeździć do Urzędu Skarbowego na Czajewicza. Jestem pewien, że dzięki „URZęDOMATOWI” mieszkańcy Piaseczna załatwią swoje sprawy o wiele szybciej niż zwykle.
Jakie jest twoje zdanie?
ps. oczywiście podobny wniosek złożę w formie Interpelacji w Lesznowoli