e-supermarket obsługujący miejscowości z naszego regionu

W tej części forum umieszczajcie informacje dotyczące ogólnych spraw całego powiatu piaseczyńskiego. Jeżeli temat jest zbyt ogólny, aby opisać go na podforach poszczególnych gmin, to umieść go tutaj.

Moderator: GTW

Postautor: Zyje_sobie » sob sie 23, 2008 4:36 pm

Witam:)
i jak Alma sie sprawuje?
www.iLike.pl - Dla Ciebie codziennie lepsi :)
Awatar użytkownika
Zyje_sobie
 
Posty: 8
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:47 pm
Lokalizacja: Z brzucha mamy :) - Warszawa - Ursynów:)

e-supermarket obsługujący miejscowości z naszego regionu

Postautor: Martin » sob sie 23, 2008 5:39 pm

Zyje_sobie, pracujecie nad nowym serwisem, ze www.iLike.pl nie jest dostępne?
Zyje_sobie pisze:i jak Alma sie sprawuje?

Trzeba przetestować :)
Marcin Borkowski [Martin]
- usługi fotograficzne zapraszam na fotoblog ze zdjęciami
Awatar użytkownika
Martin
Site Admin
 
Posty: 12712
Rejestracja: czw lut 15, 2007 12:28 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: Zyje_sobie » sob sie 23, 2008 5:52 pm

Hmmm... chwilowo zawiesiliśmy działalnosć z powodów hmm... różnych :) tzn. nie mogliśmy być konkurencyjni... nasi dostawcy mieli ceny takie jak konkurencja już oferowała w sprzedaży :) no i wszyscy pracowaliśmy po naście godzin ;) przez rok z kawałkiem i hmm... zaczęły się pojawiać kontuzje i zmęczenie ;) a trzeba było dawać z siebie coraz więcej :)

Pracujemy aktualnie nad czymś nieco odmiennym, choć temat sklepu wciąż aktualny... ale musielibyśmy zmienić lokum i zyskać inwestorów... co staramy się zrobić, ale trudno powiedzieć, kiedy i czy uda nam się to zrobić:) Napewno poinformujemy o wznowieniu działalnosci... bo część osób (nie wiem czy z tego forum) nam zaufało :) i przyjemnie wspominam dostawy w wasze rejony :)

I uznaliśmy że coś trzeba zmienić:) a bez inwestorów może być trudno :) więc aktualnie zawiesiliśmy dzialalności... no i zamawiamy w konkurencji :) i zdziwiliśmy się trochę np. dostawą z Almy :) dlatego zadałem pytanie, bo nie wiem czy to przypadek, czy często im się zdarzają sytuacje z dużą ilością braków itd. czy może akurat był wypadek przy pracy :)
www.iLike.pl - Dla Ciebie codziennie lepsi :)
Awatar użytkownika
Zyje_sobie
 
Posty: 8
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:47 pm
Lokalizacja: Z brzucha mamy :) - Warszawa - Ursynów:)

e-supermarket obsługujący miejscowości z naszego regionu

Postautor: Martin » sob sie 23, 2008 6:06 pm

Zyje_sobie pisze:chwilowo zawiesiliśmy działalnosć

Rozumiem tą sytuację i daj znać, jak wznowicie swoją działalność.
Zyje_sobie pisze:zdziwiliśmy się trochę np. dostawą z Almy, dlatego zadałem pytanie, bo nie wiem czy to przypadek, czy często im się zdarzają sytuacje z dużą ilością braków itd. czy może akurat był wypadek przy pracy

Czyli Almie zdarzają się "wpadki"? Dobrze wiedzieć, że nie jest idealnie.
Marcin Borkowski [Martin]
- usługi fotograficzne zapraszam na fotoblog ze zdjęciami
Awatar użytkownika
Martin
Site Admin
 
Posty: 12712
Rejestracja: czw lut 15, 2007 12:28 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: Zyje_sobie » sob sie 23, 2008 6:17 pm

WIesz. Wpadki zdarzaja sie kazdemu (np. nawali dostawca), wiec nie chcialbym aby to bylo brane jako minus... ale ciekaw jestem czy to czeste, bo dlugo zastanawialismy sie czy model z "dzialajacym sklepem" jest lepszy od naszego (gdzie 3/4 towaru kupowalismy dopiero w dniu zamowienia i nie bylo Klientow stacjonarnych, ktorzy oprozniali nam polki)...

Narazie moj brat robi zamowienia i zdziwil sie troche, ale nie chce pisac wiecej :) bo jakby nie bylo bylismy/jestesmy konkurencja, wiec z moich ust moze to zle brzmiec:)
Zreszta Alma ma rozrzucone te sklepy i chyba okreslone dzielnice sa obslugiwane "niezaleznie" od siebie... wiec moze Piaseczno obsluguje inny dostawca. (choc my meszkamy na ursynowie/kabaty wiec w poblizu chyba innej almy nie ma?)


A Frisco.pl jeszcze do was nie weszlo? bo chyba mieli? i jak A.pl sobie radzi?
www.iLike.pl - Dla Ciebie codziennie lepsi :)
Awatar użytkownika
Zyje_sobie
 
Posty: 8
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:47 pm
Lokalizacja: Z brzucha mamy :) - Warszawa - Ursynów:)

e-supermarket obsługujący miejscowości z naszego regionu

Postautor: Martin » sob sie 23, 2008 6:24 pm

Zyje_sobie pisze:A Frisco.pl jeszcze do was nie weszlo?

Niestety na razie obsługują jedynie Józefosław, Julianów i Nowa Iwiczna z naszego kodu pocztowego.
Na razie do Piaseczna u nich nie zamówię, ale wysłałem dziś do nich maila z pytaniem: KIEDY?
Zyje_sobie pisze:jak A.pl sobie radzi?

Zarówno u mnie, jak i znajomych, którzy u nich zamawiali na razie nie słyszałem o wpadkach i problemach.
Tak więc, raczej można powiedzieć, że radzą sobie dobrze.
Marcin Borkowski [Martin]
- usługi fotograficzne zapraszam na fotoblog ze zdjęciami
Awatar użytkownika
Martin
Site Admin
 
Posty: 12712
Rejestracja: czw lut 15, 2007 12:28 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: sharmlover » pn sie 25, 2008 5:50 pm

i jak A.pl sobie radzi?


Ja zamawiam w sklepie A.pl dosyc regularnie glownie art. spozywcze - wnioski i obserwacje:
1.Bylo troche problemow ze strona - ale wyraznie sie poprawili.
2.Nadal nie akceptuja kart (bezposrednio przy zamowieniu z internetu).
3.Jakosc towarow nadal swietna.
4.Obsluga klienta zarowno internetowa jak i osobista - kurierzy przeuprzejma.
5.Rzadko kiedy sa braki.
6.Rozliczenia nadal automatycznie wysylane z komputera, ale po krotkich rozmowach wszystko zazwyczaj jest wyjasnione.

Ogolna ocena w skali 1-10 to zdecydowanie 8.
Awatar użytkownika
sharmlover
 
Posty: 636
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 5:40 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Frisco.pl

Postautor: Martin » pn sie 25, 2008 8:16 pm

Zyje_sobie pisze:A Frisco.pl jeszcze do was nie weszlo? bo chyba mieli?

Martin pisze:wysłałem dziś do nich maila z pytaniem: KIEDY?

Otrzymałem odpowiedz z Frisco.pl:
BOK Frisco.pl pisze:Witam,
Rzeczywiście zasięg naszego Frisco Vanu jest w tej chwili ograniczony. W tej chwili oprócz miejscowości, które Pan wymienił obsługujemy również Piaseczno, ale tylko niektóre ulice (te znajdujące się bliżej Warszawy).
Niedługo jednak planujemy rozszerzenie zasięgu terenów obsługiwanych Frisco Vanem. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć kiedy to będzie dokładnie, na pewno w najbliższej przyszłości.
Pozdrawiam
Marcin Borkowski [Martin]
- usługi fotograficzne zapraszam na fotoblog ze zdjęciami
Awatar użytkownika
Martin
Site Admin
 
Posty: 12712
Rejestracja: czw lut 15, 2007 12:28 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: sharmlover » pn lis 17, 2008 8:55 pm

W a.pl przy dostawie mozna juz placic karta :D
Awatar użytkownika
sharmlover
 
Posty: 636
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 5:40 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Karp prosto z sieci... internetowej

Postautor: lukasz » pt gru 19, 2008 10:46 am

Wigilia Boże Narodzenie - karp prosto z sieci... internetowej

Karp prosto z sieci… internetowej. Coraz więcej mieszkańców aglomeracji warszawskiej kupuje w internecie artykuły spożywcze. Sieć będąca przed świętami najczęściej miejscem zakupu prezentów pod choinkę coraz częściej traktowana jest jako źródło produktów na wigilijny stół.

- W okresie przedświątecznym ilość zamówień w naszym sklepie wzrosła ponad 100% – mówi Grzegorz Bielecki z warszawskich delikatesów internetowych www.A.pl – Zabiegani warszawiacy kupują u nas, gdyż nie chce im się stać w sklepowych kolejkach. Wolą umówić się z kurierem po pracy i odebrać zakupy na progu swojego mieszkania. – dodaje.

W delikatesach internetowych A.pl mieszkańcy aglomeracji warszawskiej najczęściej kupują soki, alkohol, wodę i produkty nabiałowe. Najciekawsze, że oprócz produktów pakowanych, w sklepach internetowych coraz częściej kupowane są owoce, warzywa, mięso, pieczywo, a nawet ryby. Do typowo świątecznych towarów zamawianych w Internecie należy m.in. karp. – Dostarczamy świeże tusze karpia, które kupowane są od dostawców tego samego dnia w którym otrzymuje je klient. Nie prowadzimy sprzedaży żywych ryb. Choć logistycznie byłoby to możliwe to jednak mogłoby się okazać udręką dla zwierząt – mówi Bielecki.

W przypadku sprzedaży ryb i podobnych towarów najważniejsze jest zapewnienie odpowiedniej świeżości. Dlatego artykuły szybko psujące się dostarczane są do magazynu na bieżąco tak jak w przypadku tradycyjnych sklepów. Przed ich wysłaniem do klienta wszystkie produkty są poddawane także trzystopniowemu procesowi kontroli. Najpierw podczas kompletowania zamówienia. Następnie w dziale pakowania i wysyłki. Na czas transportu towar jest pakowany w specjalne kontenery. Do klientów przewożony jest samochodami wyposażonymi w zamrażarki oraz przenośne lodówki. Jeżeli pomimo tych zabezpieczeń towar nie odpowiada klientowi może on odmówić jego przyjęcia lub poprosić o wymianę.

Warszawiacy przestali się bać robienia internetowych zakupów spożywczych. I nie ma co się dziwić. Każdy artykuł można dokładnie obejrzeć na stronie internetowej sklepu. Jego jakość można sprawdzić w obecności kuriera. W dodatku płatności dokonuje się dopiero przy odbiorze gotówką lub kartą, chociaż można również zapłacić przelewem przez Internet.


Dodatkowych informacji udziela:
Adrian £aźniewski - DotPR
e-mail: adrian.lazniewski@dotpr.pl
kom. 601 555 986
£ukasz £abuda
Awatar użytkownika
lukasz
 
Posty: 310
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:21 pm
Lokalizacja: Piaseczno

e-supermarket

Postautor: teresa » pt gru 26, 2008 8:47 am

Przed świętami nie miałam czasu stać w długich kolejkach i kupiłam kilka niezbędnych produktów spożywczych przez internet. Zarówno z realizacji jak i jakości produktów jestem bardzo zadowolona. Stwierdziłam, że teraz częściej będę robiła zakupy przez internet - szkoda czasu na chodzenie między pułkami w sklepie, gdzie w wielu przypadkach kupowałam również rzeczy, które nie były mi potrzebne.
Teresa
teresa
 
Posty: 1076
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:32 am
Lokalizacja: Piaseczno

Dlaczego lepiej kupować żywność w Internecie?

Postautor: iza » śr lut 04, 2009 8:33 pm

Dlaczego lepiej kupować żywność w Internecie? Jabłko kupione w tradycyjnym supermarkecie przechodzi średnio przez ręce 11 osób, zanim trafi do kuchni nabywcy. Ten sam towar zamówiony w Internecie dotykany jest tylko 3 razy, wynika z badań amerykańskiego internetowego sklepu spożywczego Homegrocer.com.

Różnica wynika głównie z odmiennych rozwiązań w składowaniu i transporcie towarów stosowanych sklepach tradycyjnych i internetowych. Poza tym w supermarkecie towar jest wielokrotnie dotykany przez potencjalnych klientów. Przykład z jabłkiem dowodzi, że sklepy internetowe mogą oferować nie tylko sprzęt elektroniczny, ale także produkty spożywcze równie świeże, a może nawet i świeższe, niż sklepy tradycyjne. Czy to wystarczy by Polacy się do nich przekonali? Powinno, ponieważ Internet sprawdził się wcześniej jako kanał sprzedaży wielu kategorii produktów. Dlaczego miało by być inaczej z żywnością?

Po pierwsze świeżość.

Badanie Zachowań Zakupowych Polaków z 2007 roku przeprowadzone przez firmę badawczą PENTOR pokazuje, że dla 84% kupujących bardzo ważna jest jakość i świeżość kupowanych produktów spożywczych.– Tymczasem zakupy w Internecie kojarzą się raczej z koniecznością przesłania towaru, a to utrudnia przekonanie Polaków, że produkt nabyty w sieci zostanie im dostarczony świeży – mówi Jakub Milewski z delikatesów internetowych A.pl. – Sytuacja powoli ulega jednak zmianom na lepsze – dodaje. Najlepiej było to widać w okresie przedświątecznym kiedy ilość zamówień w sklepie A.pl wzrosła o 100%. Klienci kupowali głównie produkty w opakowaniach o długim terminie przydatności do spożycia, czyli soki, alkohol, wodę i produkty nabiałowe. – Odnotowaliśmy jednak również wzrost sprzedaży produktów świeżych takich jak owoce, warzywa, mięso, pieczywo, a nawet ryby. Do typowo świątecznych towarów zamawianych w Internecie należał m.in. karp. – podsumowuje Milewski.

Zdaniem przedstawicieli e-sklepów główną przeszkodą w ich rozwoju, jest to że klient chce dotknąć towaru tuż przed jego zakupem. Z uwagi na to, kluczowe dla wirtualnego marketu okazuje się przekonanie nabywców, że zakupiona w sieci żywność będzie świeża. Jeśli klient zdecyduje się na próbny zakup i jego oczekiwania zostaną spełnione, wróci ponownie. Dlatego artykuły szybko psujące się dowożone są do magazynu na bieżąco tak jak w przypadku tradycyjnych sklepów. Przed ich wysłaniem do klienta wszystkie produkty są poddawane także trzystopniowemu procesowi kontroli. Najpierw dwukrotnie podczas kompletowania zamówienia. Następnie w dziale pakowania i wysyłki. Na czas transportu towar jest pakowany w specjalne kontenery. Do klientów przewożony jest samochodami wyposażonymi w zamrażarki oraz przenośne lodówki. Jeżeli pomimo tych zabezpieczeń towar nie odpowiada klientowi może on odmówić jego przyjęcia lub poprosić o wymianę.

Oszczędność czasu

Według PENTOR przeciętny Kowalski poświęca na zakupy średnio 3 godziny tygodniowo, czyli ok. 160 godzin rocznie. 57% tego czasu przypada na dojazd do sklepu, a tylko 43% na wybranie towarów i stanie w kolejkach przy kasie. - Te liczby pokazują ile godzin można zaoszczędzić jeżeli w drodze po cotygodniowe zakupy zamiast za kierownicą usiądzie się przed ekranem komputera – mówi Jakub Milewski. Zamówienie produktów za pośrednictwem strony internetowej eliminuje konieczność dojazdu i czekania w kolejkach. Poza tym po dokonaniu pierwszych zakupów listę sprawunków można zapisać w systemie i potem jednym kliknięciem myszy wykorzystać ponownie. Pozwala to na dodatkowe skrócenie czasu poświęcanego na zakupy. Dane amerykańskiej firmy GroceryWorks pokazują, że przeciętny konsument kupuje najczęściej ok. 200 produktów, które pokrywają ponad 90% jego potrzeb. Oznacza to, że bardzo często kupujemy to samo. Jest więc duże prawdopodobieństwo, że lista sprawunków zapisana w systemie sklepu internetowego posłuży przy następnych wizytach, tym bardziej, że można ją zawsze zmieniać.

Wygoda

Korzystanie z usług internetowego sklepu spożywczego oznacza także wygodę. Towary są dowożone pod próg domu klienta w dogodnym dla niego terminie. A jak pokazują wyniki badania „Zachowania Konsumenckie” przeprowadzonego w 2008 r. przez Centrum Badań Opinii Społecznej (CBOS), Polacy są w stanie przełamać uprzedzenia byleby kupić coś nie tylko taniej, ale również łatwiej, szybciej i w sposób wymagający mniejszego wysiłku. Zamówienie w Internecie wody, soków czy artykułów chemii domowej oznacza, że nie trzeba ich dźwigać do domu. Ciężar w takim wypadku przejmuje na siebie kurier. Taka forma kupowania jest szczególnie interesująca dla osób niepełnosprawnych, którym transport sprawunków z supermarketu może sprawiać trudności i zabierać dużo czasu.

Polacy powoli przekonują się do Internetu jako kanału sprzedaży artykułów pierwszej potrzeby. Choć z usług internetowych marketów spożywczych korzysta już kilkadziesiąt tysięcy osób to jednak nie jest to jeszcze rynek masowy. Przedstawiciele A.pl liczą, że korzyści płynące z korzystania e-marketów spożywczych pozwolą zmienić ten stan rzeczy. W kraju, w którym, jak podaje CBOS, połowa obywateli traktuje zakupy jak nieprzyjemny obowiązek, a 64% nie lubi spędzać czasu w centrach handlowych, można mieć nadzieję, że w końcu się to uda. Tak samo jak udało się wcześniej w przypadku sprzętu elektronicznego, książek, czy płyt.


Autor: Adrian £aźniewski
Rzecznik A.pl - adrian.lazniewski@dotpr.pl
iza
 
Posty: 735
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Frisco.pl supermarket online

Postautor: Krystian Marciniak » czw lut 12, 2009 12:15 pm

Dostałem informację, że Frisco.pl dostarcza już do Piaseczna.
Czy ktoś z Was już ich testował i może potwierdzić, że obsługują Piaseczno?
Awatar użytkownika
Krystian Marciniak
 
Posty: 585
Rejestracja: pt lip 11, 2008 1:40 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: sharmlover » ndz mar 22, 2009 9:31 am

Choć z usług internetowych marketów spożywczych korzysta już kilkadziesiąt tysięcy osób to jednak nie jest to jeszcze rynek masowy. Przedstawiciele A.pl liczą, że korzyści płynące z korzystania e-marketów spożywczych pozwolą zmienić ten stan rzeczy.


Ja jestem klientka A.pl od dluzszego czasu - gdyby wiecej marketow internetowych miala taka profesjonalna obsluge (infolinia, informowanie przed dostarczeniem zakupow o ewentualnych zamiennikach, rewelacyjna jakosc produktow, bardzo mili i pomocni dostawcy i co wazne Ci sami, ktorzy pamietaja klienta) napewno bylabym sklonna zrezygnowac z zakupow "na zywo" - oprocz bazarow oczywiscie :wink:
Awatar użytkownika
sharmlover
 
Posty: 636
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 5:40 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Postautor: mad4live » pn kwie 06, 2009 2:24 pm

A.pl faktycznie jest swietne :) Bardzo lubie tam robic zakupy
mad4live
 
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 16, 2009 5:10 pm

PoprzedniaNastępna

Wróć do Sprawy ogólne powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości