REGULAMIN FORUM MIESZKAŃCÓW POWIATU PIASECZYŃSKIEGO

Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.

Moderator: GTW

REGULAMIN FORUM MIESZKAŃCÓW POWIATU PIASECZYŃSKIEGO

Postautor: Martin » pt lut 16, 2007 1:48 am

REGULAMIN FORUM MIESZKAńCÓW POWIATU PIASECZYńSKIEGO

I - OGÓLNE

1. Forum, jego baza danych oraz serwer, na którym jest umieszczone, są prywatną własnością Administratora. W związku z tym wszelkie decyzje Administratora w sprawie forum są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
2. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać lub modyfikować posty niespełniające wymogów regulaminu. Mogą też dawać ostrzeżenia lub blokować dostęp do Forum (ban) użytkownikom, którzy napisali post(y) niezgodnie z regulaminem.
3. Prawo do mianowania lub zdejmowania z funkcji Moderatora ma Administrator. Skargi na Moderatorów rozpatruje Administrator.
4. Ostateczna interpretacja zapisów regulaminu należy do Administratora i Moderatorów.
5. Administrator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu, ograniczenia funkcjonalności Forum, a także jego zamknięcia.

II - ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM

1. Pisanie na forum wymaga wcześniejszej rejestracji.
2. Niedopuszczalne jest tworzenie nicków będących słowami powszechnie uznanymi za obraźliwe, nieetycznych, lub będących zastrzeżonymi nazwami własnymi.
3. Zanim zadasz jakiekolwiek pytanie związane z działaniem tego forum - przeczytaj uważnie FAQ. Jeśli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi - skontaktuj się z administratorem lub moderatorem.
4. Na forum obowiązuje Netykieta. Można zwracać się do wszystkich użytkowników per "TY" chyba że sobie tego wyraźnie nie życzą. Trzeba to uszanować.
5. Posty muszą być pisane zgodne z zasadami gramatyki i ortografii polskiej. Nie wolno robić celowych buenduff, używać młodzieżowej NoWoMoWy lub krzyczeć DUżYMI LITERAMI. Posty niespełniające tych wymagań mogą być usuwane. Pisząc wiadomości stosować także należy polskie znaki o ile użytkownik posiada taką możliwość techniczną.
6. Nie rozpoczynaj kolejnego wątku, skoro istnieje już taki dotyczący tego samego tematu. Wątki zduplikowane będą blokowane bądź usuwane.
7. Nowe posty muszą być zgodne z tematyką forum oraz posiadać poziom merytoryczny, adekwatny do poziomu prezentowanego przez całe forum. Posty nie na temat, rażąco odbiegające swym poziomem - mogą być usuwane.
8. Wszelkie, a zwłaszcza błahe uwagi o błędach (ortograficznych, interpunkcyjnych, stylistycznych etc.), utarczki słowne, sprawy czysto prywatne załatwiaj z autorem wiadomości za pomocą prywatnej wiadomości (P.W.) e-maila.
Jeżeli Twój post o prywatnej treści jest skierowany tylko do jednej osoby wyślij jej prywatną wiadomość (P.W.) lub e-mail.
9. Ponadto "z urzędu" usuwane będą posty:
+ krótkie i nie wnoszące nic poza stwierdzeniem w stylu "popieram!" czy "też tak myślę",
+ powtórzone,
+ mające na celu obrażanie innych użytkowników forum, Moderatorów lub Administratora forum, sprzeczne z obowiązującym w Polsce prawem, wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub propagują przemoc, czy to poprzez użycie wyrazów wulgarnych, czy też użycie jednoznacznie obraźliwych lub ironicznych skojarzeń,
+ zawierające ewidentne bzdury, stanowiące kompromitację piszącego.
+ karygodnie odbiegające od zasad pisowni języka polskiego (użytkownik nic nie robi w celu poprawy - są możliwości sprawdzenia tekstu przed wysłaniem jej na forum),
+ wątki zawierające tylko linki do innych stron internetowych.
10. Każdy użytkownik jest odpowiedzialny za swoje wypowiedzi. Zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz.
11. Wszystkie zastrzeżenia co do działania Forum, lub do zaistniałej sytuacji, należy zgłaszać do Moderatora, lub do Administratora Forum.
12. Znajdujecie się na Forum i jako takie proszę je traktować, nie będą tolerowane niepotrzebne wypowiedzi, jeśli chcecie sobie poczatować to jest wiele innych miejsc aby to zrobić - takie posty, a nawet tematy będą kasowane.
13. Podforum, w którym dopuszczalne są luźne rozmowy to: wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego, pozostałe podfora są przeglądane przez Administratorów i Moderatorów.
14. Forum powstało z myślą o Was, więc teraz Wy udowodnijcie, że była to słuszna decyzja.
15. Reklamy komercyjne są umieszczane na forum po uzgodnieniu warunków z administratorem.
16. Tworzenie wielu kont dla jednego użytkownika, nie jest dozwolone i konta takie będą blokowane.
17. Regulamin może ulec zmianie.


Jeśli byłeś autorem tematu lub wypowiedzi, które zostały usunięte - bądź pewien, że był on niezgodny z tym regulaminem - przeczytaj sobie go jeszcze raz, a na 100% znajdziesz odpowiedź na pytanie "dlaczego?". Administratorzy oraz Moderatorzy nie mają obowiązku tłumaczyć się ze swoich decyzji. Nie mają też obowiązku odpisywać na wasze żale i skargi!

To podstawowe zasady, jednak odwołujemy się do Waszej wyobraźni i bardzo Was prosimy o odpowiednie zachowanie.

życzymy przyjemnej rozmowy na forum mieszkańców powiatu piaseczyńskiego.
Administratorzy i Moderatorzy
Marcin Borkowski [Martin]
- usługi fotograficzne zapraszam na fotoblog ze zdjęciami
Awatar użytkownika
Martin
Site Admin
 
Posty: 12710
Rejestracja: czw lut 15, 2007 12:28 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Wróć do Wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości