Przechowywanie dokumentacji w firmie

Jeżeli masz niepoukładane myśli, które nie pasują do głównych kategorii forum, to miejsce odpowiednie dla Ciebie. Zamieszczamy tu rozbiegane myśli szalonej głowy. W związku z tym, że to wolna strefa, to ta część forum jest pod ścisłym nadzorem moderatorów.

Moderator: GTW

Przechowywanie dokumentacji w firmie

Postautor: Kozaczek » śr kwie 27, 2022 7:39 am

Witam forumowiczów. W jaki sposób przechowujecie dokumentację w swoich firmach? Jaki sposób najlepiej Wam się sprawdza>?
Kozaczek
 
Posty: 477
Rejestracja: pt cze 29, 2018 10:57 am

Re: Przechowywanie dokumentacji w firmie

Postautor: dzessie » śr kwie 27, 2022 10:46 am

U mnie wszystkie zielone segregatory. Archiwum robie co miesiac. Duze firmy oddaje co mc. Mniejsze jak zapcha się pelny segregator i oddaje. Pakuje w wąsy i ewentualnie w kartony jeszcze.

https://polinskimeble.pl/smartblog/37_J ... unki-.html

Na stronie jest również wiele informacji o tym w jaki sposób przechowywać wartościowe dokumenty.
Awatar użytkownika
dzessie
 
Posty: 689
Rejestracja: pt lut 20, 2015 9:47 am


Wróć do Wolna strefa forum powiatu piaseczyńskiego

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

cron